w i f u e
IMYMEMINE
Biography Shout stuff link home dash Facebook Twitter follow blogskins
Synchronization 100percent
Thursday, May 9, 2013 | 3:32 AM | 0 comments

Assalamualaikum.
this is Block B yoo. how i miss them so much. please comeback.

hi, im here again and i dont know what to write. HAHA. firstly, td aku ad terjumpa student yg currently tngah study kt Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan and ex-student. wow, dan yg aku tak sangka dea dah lama follow aku kt Twitter and other one kt blog. ohh why selama ni aku tak perasan? aku terasa macam nak tanya dorg je camne life dorg kt sana, okey ke tak. sebab aku maybe akan jd student kt sana. and my mom macam mengharapkan aku pergi sana. idk lahh.

lately ni aku tengok ramai yg gila dengan gwiyomi. even non- kpoppers pun tahu pasal ni. huh, gwiyomi? apa kebenda pulak tuu? lol, yg tak tahu pandai pandai lahh search internet okay? aku actually dah lama tahu gwiyomi ni. pengasas gwiyomi ni ialah Jung Ilhoon from BtoB dari Korea. entah tak tahu lahh dea dpt ilham ni dari mana tp part yg paling aku suka ialah 6+6= gwiyomi. HAHA. comel sgtsgt.

ini dea Jung Ilhoon. kalau korg nak tahu camne nak buad gwiyomi ni, tnyalah dea :)
Assalamualaikum.